Je ervaring met onze praktijk

Vertel ons wat je van ons vindt en deel je positieve ervaringen met anderen

Je positieve ervaringen delen

Ons hele team streeft ernaar je de allerbeste zorg te geven. Daarvoor werken er bij ons professionals die hun sporen ruimschoots verdiend hebben in de mondzorg. 

Wij durven rustig te zeggen dat nagenoeg iedereen die bij ons langskomt voor tandheelkundige - of mondhygiënebehandelingen blij is met de zorg die we bieden. Met de grootste groep hebben we dan ook al jarenlang een goede vertrouwensband opgebouwd. En dat we nog steeds uitbreiden door groei van de praktijk is voor ons het beste bewijs dat je blij met ons bent. 

Door je ervaringen te delen met anderen kunnen we onze zorg continue verder blijven verbeteren. Wij zien jullie dan ook  als onze ambassadeurs en zullen er alles aan doen om onze relatie met iedereen goed te houden.

Deel je positieve ervaring met ons via 

Independer  je vindt ons op onze postcode: 1213 RH 

Zorgkaart Nederland

Vergelijk Mondzorg


En als je ons liket op Facebook zijn we natuurlijk ook erg blij met jou ;-) ! 

Je hebt een klacht?

Natuurlijk kan het een keer gebeuren dat je ondanks onze zorg niet tevreden bent. Dat kan meerdere oorzaken hebben en hoeft zeker niet aan jou te liggen. Misschien hebben we iets niet goed uitgelegd. Ook factoren die buiten onze macht liggen kunnen daar een rol bij spelen. 

Het is belangrijk dat je ons vertelt waarom je niet tevreden bent zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Negatieve ervaringen met anderen delen zonder een oplossing te zoeken leidt echt tot niets.

Je hebt een klacht en wat nu?

   Je bespreekt de klacht eerst zo snel mogelijk met ons. Soms kan de assistente al wat uitleg geven over je vraag of klacht en en maakt haar uitleg al veel duidelijk.  Wil je je klacht liever met je behandelaar bespreken dan kan dat natuurlijk ook. Vaak is er alleen maar sprake van een misverstand en lost een gesprek dat op.

Wanneer je er samen toch niet uitkomt dan kan één van onze andere tandartsen  een afspraak met je maken om de vraag of klacht met je te bespreken. 

We streven ernaar klachten zoveel mogelijk binnen onze praktijk op te lossen. Wij vinden namelijk dat een klacht geen reden mag zijn een verstoorde relatie met je behandelaar te veroorzaken.


•   Kom je er met ons toch niet uit dan kun je contact opnemen met de instantie waarbij je behandelaar is aangesloten. Je zorgverlener is verplicht zich bij één van hen aan te sluiten en zo zorg te dragen voor een goede klachtafhandeling, mocht dat nodig zijn. Dat is voor onze tandartsen de KNMT. En voor de mondhygiënisten de NVM. Dit kan dus per behandelaar verschillen. Vraag je behandelaar waarbij hij/zij is aangesloten.

Klik op de link voor de KNMT

En voor de NVM

Kijk op de betreffende websites welke procedure je daarbij moet volgen.


•   Je klacht delen op Facebook of medische vergelijkingssites zonder deze eerst met ons te hebben besproken is nooit een goed idee. Daarmee los je het probleem niet op en het kan ook nog eens tot gevolg hebben dat dit wordt gezien als smaad of laster.

In alle gevallen geldt: we willen klachten samen met je oplossen en wanneer we daar niet uitkomen is een onafhankelijke organisatie zoals in punt 2 omschreven de beste weg naar een oplossing.